موقع نماز حواست کجاست؟
 
 


خداوند ظهورش را نزدیکتر بگرداند

موقع نماز حواست کجاست؟

خجالتمیکشم.خجالت میکشم که فقط به صورت نمادین نمازم را میخوانم.درگیری های امروز من چه ربطی به نماز داره؟من حالا اومدم یه نیم ساعتی نماز بخونم این مشغله های فکری ولم نمیکنن.اصلا موقع نماز به یه چیز بیشتر نباید فکر کنیم اون هم این که یه بنده ای هستیم که اومده دم در خونه ی صاحبش.

الله اکبر...

اخلاص در نماز است این...

 


نظرات شما عزیزان:

----nima----
ساعت17:50---6 دی 1390
سلام رفیق من که از وبت خوشم اومد به من هم سر بزن که اگر موافق بودی تبادل لینک کنیم.
پاسخ:سلام.ممنون که درباره ی وبلاگم اظهار نظر کردید.وبسایتتون رو دیدم مرتبط نبود با من.این شد که لینک نکردم.موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
نویسنده : محمد
تاریخ : دو شنبه 5 دی 1390برچسب:,